Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

With compliments

Επειδή δεν μπορώ να πω 10 πράματα που αγαπώ, (όχι ότι με κάλεσε κανένας δηλαδή γκούχου γκούχου) θα παίξω το παιχνίδι της She (http://demonioisinirmoi.blogspot.com/) έτσι να χαιρόμαστε μαζί :) Σειρά έχει ο Patatoulis (http://patatoullis.blogspot.com/)

1. TΙ ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ;;

21.08

2. ΟΝΟΜΑ;

Πασχαλίνα

3. ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΣΟΥ;

8 Φεβρουαρίου 1979

4. ΖΩΔΙΟ ?

Υδροχόος

5. ΥΨΟΣ ?

1.67

6. ΧΡΩΜΑ ΜΑΛΛΙΩΝ ?

Πρέπει να γύρω στα καστανόξανθα;

7. ΧΡΩΜΑ ΜΑΤΙΩΝ;

κάτι σε καφέ

8. PIERCING ?

στ'αυτιά αν μετρά. 5 που την μια και 2 που την άλλη

9. TI ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΕΙς;

translatorship

10. ΑΓΑΠΑΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ;

κυρίως όχι. θα ήθελα να το έχω σαν χόμπι

11. ΣΕ ΠΟΙΑ ΠΟΛΗ ΚΑΤΟΙΚΕΙΣ ?

Λευκωσία

12. ΕΧΕΙΣ ΖΩΑ ?

duh τον Πασχάλη (κουνέλι) και την Ήρα (σκύλος) που μένει στην αυλή των γονιών μου

13. TATOOS ?

nope

14. ΕΧΕΙΣ ΕΡΩΤΕΥΤΕΙ ΠΟΤΕ ?

άπειρες φορές, μόνο να μου χαμογελάσει κάποιος αρκεί

15. ΕΧΕΙΣ ΑΓΑΠΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΚΛΑΨΕΙΣ ?

ακατάχνωτα

16. ΕΙΧΕΣ ΠΟΤΕ ΑΤΥΧΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ;

not really

17. ΣΙΧΑΙΝΕΣΑΙ;

τα ψέματα

18. PEPSI 'H COCA COLA ?

Πίνετε πάντα παγωμένη Κοκα Κούλα που λέει κι ο Αρκάς

19. ΜΠΥΡΑ Η ΚΡΑΣΙ ?

both with pleasure. άλλο το ένα άλλο το άλλο

20. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΥΝΗΘΕΙΑ?

το κάπνισμα...μεν αρκέψετε τωρά

21. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΧΡΩΜΑ ΕΣΣΩΡΟΥΧΩΝ ?

black I believe

22. ΝΟΥΜΕΡΟ ΠΑΠΟΥΤΣΙΩΝ ?

37

23. AΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ?

δεν έχω αγαπημένο αριθμό ρε γαμώτο...τι να κάμω τωρά;

24. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ;

ροκ κυρίως, αλλά και η κλασσική. και η χιπ χοπ

25. ΛΟΥΛΟΥΔΙ;

οι ορχιδέες μου. μάνα μου τες τες κορούδες μου

26. ΘΕΜΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΠΟΥ ΑΠΕΧΘΑΝΕΣΑΙ;

ρε She κι εγώ πολιτικά

27. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ CARTOON

Tom & Jerry (old school)

28. AΓΑΠΗΜΕΝΟ JUNK FOOD

πιστεύω είναι το Crispy Chicken από KFC

30. ΑΓΑΠΗΜΕΗ ΣΕΙΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ?

Α δεν είναι μόνο μία: CSI, Criminal Minds, Lie to Me, Boston Legal, Law and Order και έχει κι άλλες παρόμοιες. Do you see a pattern here?

31. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ;

χμμμ.... Δεν έχω αγαπημένο αλλά έχω κάποια που με εντυπωσίασαν ιδιαίτερα. Όταν έκλαψε ο Νίτσε του Γιάλομ, το Middlesex του Jeffrey Eugenides, και η τριλογία του Larsson που διαβάζω τωρά

32. ΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΠΡΩΤΟΣ?

o Patatoulis χεχεχε

33. ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ;

όλοι οι υπόλοιποι

34. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ CD

ένα συλλεκτικό του Bob Dylan

37. ΠΡΩΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΜΟΛΙΣ ΞΥΠΝΗΣΕΙΣ

snooze

38. ΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙς ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ

μια χαρά τη βλέπω, τι πώς τη βλέπω; πάλι καλά που υπάρχει κι αυτή.

39. ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΠΟΧΩΡΙΖΕΣΑΙ ΠΟΤΕ

εννοείς κάτι σαν φυλακτό; δεν έχω. αλλά έχω πάντα τη τσάντα μου που έχει πάντα τσιγάρα μέσα.

40. ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΣΟΥ

κάτι ζωγραφιές ιμίσιη μου

41. ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΕΒΒΑΤΙ ΣΟΥ

κλασικά: σταυρόλεξα, πέννες, βιβλία, παπούτσια, kleenex και καμιά ξεχασμένη κλάτσα. όχι δεν κάμνω γενική καθαριότητα κάθε Σάββατο σόρι.

42. ΚΑΦΕΣ;

σκέτος με λίγο γάλα please.

43. ΓΛΥΚΟ;

Αχα!!! Τι να πρωτοδιαλέξω. Νομίζω σουφλέ σοκολάτας. Εκείνο που το κόβεις και πιτά σοκολάτες

46. ΤΙ ΘΑ ΕΓΡΑΦΕΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΠΕΙΣ;

Εμμμ. Ενδιαφέρον... Δεν ξέρω, δεν μου έτυχε νομίζω. Συνήθως αντιμετωπίζω τον άλλο. Συνήθως λέμε

47. KAPNIZEIS KOLOPAIDO?

όι;; Ε καλά σιόρ καπνίζω. Εξ από ανέκαθεν

48. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΤΑΙΝΙΑ

Pick of Destiny. Α και το Wayne's World. Αλλά νομίζω η ταινία που με έκανε να γελάσω πιο πολύ ήταν το Analyse This!

49 ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΖΩΟ

σκύλος

50. ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ;

δεν τον βλέπω καθόλου. αυτό είναι το πρόβλημα

51. TI ORA EINAI TORA?

21.29


5 σχόλια: