Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

My mood


AND


9 σχόλια:

  1. oraio to S&M. kai to No Leaf Clover. Alla protimo to Bleeding ME

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό το Bleeding me αλλά για άλλο σκοπό ;) Η δυναμική του No Leaf Clover εν απίστευτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πασχαλίνα θέλω να σου στείλω κάτι στο email σου αλλά δεν το βρίσκω στο προφίλ σου. Αν δεν σε πειράζει στείλε μου εσύ ένα email πρώτα και θα σου πω. Μη φοβάσαι, είναι για καλό! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Oh sorry about that...δεν ξέρω γιατί δεν το βγάζει: είναι το pasxalistherabbit@gmail.com. Προσπάθησα να σου στείλω email αλλά δεν έχω outlook στο λάπτοπ και δεν μου βγάζει τη διεύθυνσή σου ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ούφουυυυυυυυυυ... Έκαμες μου το δικό μου mood άστα να πάνε. Αλλά πάλε αγαπώσε... Μεταξύ μας α!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ χάρηκα που σε γνώρισα στην παράσταση. Δεν ήξερα πως να επικοινωνήσω για να σ' ευχαριστήσω. Να τα λέμε που και που! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωωωω γεια σας:) Φοίνιξ και Ριτσού I feel much better thanks! Πέρασε η καταιγίδα
    Ούφ! αυτή η Αλάνις είναι μια αλανιάρα, ό,τι και να πεις
    Αντίχριστε κι εγώ χάρηκα! Τι με ευχαριστείς παιδί μου, εγώ ευχαριστώ για το γέλιο που έριξα, και είχα και καιρό να γελάσω έτσι πίστεψε με! Να τα λέμε όποτε θέλεις:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή