Κυριακή 29 Αυγούστου 2010

L for ΕΛΛΑΔΑ

Green Alien insect found in Ano Liosia, Attica, Greece






_____________


Andros Island, όπως λέμε Pambos Island



_____________

Το περίπτερο του Θύμιου στο Γαλαξείδι




Όπως και το παραδοσιακό ζαχαροπλαστείο: θέλω γαλακτομπούρικο τώρα!



Τα πάντα όλα....


_____________


Itea, Greece ή όπως λέει και το δημοτικόν άσμαν "Ιτιά, Ιτιά, μοσχοϊτιά ορέ μου'χεις κάψει την καρδιά

_____________

For Greece mo'fo's!


Mr. Lova Lovas - Dream Team: 59-87



Και μετά ήρτα Κύπρο για ν'ανακαλύψω ότι επήε 3.95 γιούρος το αγγουράκι! Ε όι!

5 σχόλια:

  1. Κλαψ Κλαψ... Μου αρέσει το έντομο όμως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφες εικόνες... εμένα μου αρέσουν πολύ οι φωτογραφίες από τις διακοπές και οι δικές σου δείχνουν πόσο καλά πέρασες... καλή αρχή, καλή επιστροφή και όλα θα πάνε καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχα Σκόντε δεν ήθελα να το θέσω έτσι :)
    Ωραία Ελένη, καλή ήταν κι η ταλαιπωρία στο πέρα δώθε
    Ουφ, αλλά ήταν ωραία ναι
    Πατατούλη εν τζαι είπα σου: Το έντομο το αναποδογύρισα με μια οδοντογλυφίδα για να το βγάλω φωτογραφία. Εννοείται μετά το ξέχασα και....έβαλα την οδοντογλυφίδα σοτ στόμα μου! Ίουυυυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή