Δευτέρα 9 Αυγούστου 2010

Υστερικοί γείτονες


Επικόλληση στο ασανσέρ της πολυκατοικίας μου:

"...φαίνεται όμως ότι για την ευκολία του κάποιος...", "να μην προβαίνουν σε τέτοιους είδους ενέργειες", "ίσως να επιφέρουν αρνητικά αποτελέσματα", bold, underline, χέσε μέσα. Τα pshycholinguistics μου μου λένε ότι είτε, πολιτικός το έγραψε, είτε μπάτσος. Στάνταρτ.

Κάποιος εννά τη φάει πολλά σύντομα απ'ότι φαίνεται.

Πάντως εγώ εν ήμουν. Εξάλλου απείλησε με ήδη μια γειτόνισσα ότι αν ξαναβάλω ξάνά το αυτοκίνητο μου σε άβολη θέση μέσα στο πάρκιγκ "εννά μου κάτσει τα λάστιχα". Ου λαλείς ναν η γειτόνισσα μου, η υστερική καθηγήτρια που με καταδιώκει που κόλλησε την ειδοποίηση/ανακοίνωση/απειλή; (σύμφωνα με το profiling που της έκαμα είναι καθηγήτρια) Psychobitch...

Ήντα πρήχτηες είσαστε ρε...

6 σχόλια:

  1. polli tsampoukka oi geitones. Ths kathigitrieas thlefwna ths 25 taxi tziai 36 pizzes na mathei.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η "καθηγήτρια" εν τζιαι ανύπαντρη;....Νομίζω βγάλε την πόρτα ολόκληρη από τους μεντεσέδες να τους γυρίζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω μια φίλη που τα κάνει αυτά. Πού μένεις? Αυτή είναι δασκάλα! Στο μεταξύ στις πολυκατοικίες (μένω κι εγώ σε διαμέρισμα) χρειοάζεται μερικε΄ς φορές να είσαι αυστηρός επειδή δεν καταλάβουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το ΠΡΕΠΕΙ μου κακοφάνηκε εμένα... ποιος έβαλε τη τάπα από την αρχή εκεί; είχε δικαίωμα να το κάνει; είμαστε σίγουροι ότι είναι αρνητικό αποτέλεσμα να βρεθεί ξεκοιλιασμένη η συγκεκριμένη στην είσοδο; ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κοπέλες, μένω στην πιο unfriendly πολυκατοικία που υπάρχει στη Λευκωσία. Τους χαιρετώ και τους χαμογελώ τα τελευταία 5 χρόνια, και κανένας δεν μου απαντά!! Όποτε μου ζήτησαν να κάμω κάτι, το έκανα πριν τελειώσουν την πρότασή τους. Αλλά τούτα τα σημειώματα που βάλλουν ώρες ώρες εν πολλά σπαστικά..σόρι δηλαδή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ε friend!? Have no fear.. Mistarkos is here.. εν να έρτω με την ττοπούζα μου τσιε αλοίμονο της!
    ε τσαντίστηκα α!

    ΑπάντησηΔιαγραφή