Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

Η τεχνολογία σκοτώνει τον έρωτα;

Εχτές έβλεπα τους Roxette στο ΡΙΚ2 που τραγουδούσαν το Spending My Time, κι έπαθα ένα μικρό σοκ. Θυμήθηκα τα νιάτα μου, θυμήθηκα που ήμουν αιωνίως ερωτευμένη, θυμήθηκα που το άκουγα και το τραγουδούσα με πάθος και ήθελα κι εγώ να έχω answering machine ("..I try to call but I don't know what to tell you I leave a kiss on your answering machine.."). Και ο συνειρμός πήγε ως εξής:

- Μα τι επιτυχία είχαν οι roxette ρε παιδί μου, μάνα μου ρε τι καλοί που ήταν. Η κοπέλα νομίζω αρώστησε μετά, άραγε τωρά εν καλά;

- Τότε που ήμουν μιτσιά και άκουα roxette δεν υπήρχε τρόπος να επικοινωνήσω με τον εκάστοτε έρωτα και έπρεπε να περιμένω μέρες ώσπου να τον ξαναδώ! (όχι δεν είχα τηλέφωνο στο δωμάτιο μου στα 13 μου, ούτε τηλεφωνούσα απ'το σαλόνι για να μεν με ακούσει ο παπάς μου) Και άγχος η ομάδα!!! Να ονειροπολώ και να κάμνω σενάρια με το νου μου, να γράφω στο ημερολόγιο στίχους...

- Στις σπουδές που ερωτεύτηκα κάποιον Ιταλό, επήα και έπιασα αμέσως κινητό για να μπορούμε να επικοινωνούμε συνέχεια. Και έτσι οι διαδικασίες έγιναν συνοπτικές μέσω κινητού (δεν υπήρχαν από την αρχή τα SMS): "Oh hi! I like you! -I like you too!" Tην επομένη (που λέει ο λόγος): "Hey sorry, I already have a girlfriend - Oh ok then, screw you."

- Σήμερα έχω BlackBerry messenger και Skype. Μέσα σε μερικά λεπτά, έχω αναλύσει όλες τις πτυχές της σχέσης, έχω συζητήσει με όλους μου τους φίλους στο εξωτερικό τεκμηριώνοντας με φωτογραφίες, βίντεο, email και έχω βγάλει πόρισμα. Με τον εκάστοτε έρωτα δε, δεν μένει τίποτα αναπάντητο, αφού σε κλάσματα δευτερολέπτων έχουμε πει αυτά που θέλουμε.

Και διερωτώμαι: Μήπως όλη αυτή η τεχνολογία έχει σκοτώσει την αγωνία που νιώθαμε παλιά, το ρομαντισμό, την ειλικρίνεια (άλλο να βλέπεις τον άλλο αυτοπροσώπως και άλλο να βλέπεις smileys και καρδούλες χωρίς να βλέπεις το ύφος του άλλου).

Oh well....στην ηλικία μας και με τα σημερινά δεδομένα της κοινωνίας, δεν νομίζω καν να έχουμε το χρόνο να αγωνιούμε για τους έρωτες. Ούτε μπορώ να φανταστώ πώς το χειρίζονται οι σημερινές μικρές που έχουν το χρόνο, βλ. 'TEXTING' &...'SEXTING'! by faousa...

Και σας αφήνω με το Spending my time

16 σχόλια:

  1. τον έρωτα εν τον σκοτώνει, αλλά σίουρα αλλάσσει το πως τον εκφράζεις. Τον τζιαιρό μου εκάθεσουν πάνω που το ράδιο, έπιανες τηλέφωνο τζιαι έκαμνες αφιερώσεις, μπας τζιαι ακούσει το τραγουδι ο άλλος τζιαι μετά επερίμενες άμπατζιαι αφιερώσει σου τζιαι ο άλλος.Τωρά στέλνεις ένα λινκ από youtube τζιαι εκαθάρισες. Όι πως εν χειρότερο, απλά εν διαφορετικό.

    Τούτο που εν μου αρέσκει εν ότι τωρά οι πιο μητσιοί ερωτεύκουνται γλήορα, απογοητευκουνται γλήορα, χαλούν σχέσεις γλήορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στο ερώτημα που θέτεις , απαντώ ναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Τούτο που εν μου αρέσκει εν ότι τωρά οι πιο μητσιοί ερωτεύκουνται γλήορα, απογοητευκουνται γλήορα, χαλούν σχέσεις γλήορα. "

    Αποτέλεσμα της τεχνολογίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. alloi tziairoi tote.
    ena feggari eixa mia "sxesh" (manta sxesh) mikrhs diarkeias pou htan 95% texting, 3%tilefono tziai 2%pragmatikh epafh-
    polla xalia miloumen.

    tziai gw apantw nai.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. η απάντηση είναι εξαρτάται. αν είναι μόνο τεχνολογία είναι σχέση ανούσια. αν όμως υποστηρίζει τη σχέση; Λίγο το έχεις να αισθάνεσαι down και να στέλνεις ένα μήνυμα δεν νιώθω καλά και να σε ανεβάζει η αγάπη μέσα σε δευτερόλεπτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπώ Roxette!!!!!
    Συμφωνώ με τη Mana, η αλήθεια (η απάντηση στο ερώτημα σου that is) εν κάπου στη μέση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χμ.. Εγώ εν είμαι σίουρη τι θέλω να απαντήσω. Πολύ τζαιρό ήμουν μαγνήτης (σ)χέσεων εξ αποστάσεως τζαι τα e-mails που ανταλλάσσαμε έχω τα κόμα τζαι αν τα θκιαβάσω ποττέ θα συγκινηθώ, είμαι σίουρη. Αλλά πριν 10 χρόνια, όι πριν 18. Νομίζω έννεν τόσο θέμα τεχνολογίας, όσο είναι θέμα ηλικίας... Άλλωσπως ερωτεύκεσαι στα 13 σου (μα τί ωραία που ήτααααν), άλλωσπως στα 20 τζαι άλλωσπως τωρα. Κωλόγριες, μάναμου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αππωμένη άκουες Radio One?? :)
    Kkouls + PB είμαστε πιο παραδοσιακοί αλώπως?
    Mommy όντως, δεδομένου ότι την έχεις ήδη την αγάπη:)
    Ινβικτ, αφού είσαι του τζαιρού μου παιδί μου
    Κυρία Όλσεν και το πράσινο κουνέλι: (σ)χέσεις? Really?? :PP Κωλόγριες, αυτό ξαναπέστο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Roxette μι αμόρ!!!!
    Τζι εγώ βρίσκω ότι η απάντηση εν κάπου στη μέση.
    Αν δεν είχαμε ούλλα τούτα τα μέσα εν θα εμπορούσες να αντέξεις μια σχέση που απαιτούσε απόσταση για κάποιο καιρό.
    Αν δεν είχαμε τούτα ούλλα τα μέσα εν θα μπορούσεσ να πεις του άλλου "πάω γιατρό. Φοουμαι." Τζαι να σου πει πόσο θα ήθελε να μπορούσε να ήταν πλάι σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Oh my God! Είδα τζιαι εγώ τους Roxette προχτές τζιαι εσκέφτουμουν γιατί το βάλλουν την ώρα των ειδήσεων τζιαι εν το βλέπει κανένας.

    Συμφωνώ απόλυτα. Οι απλά σκοτώνει τον ρομαντισμό. Κάμνει τον κομματάκια. Αλλά εν πιο disturbing που οι μιτσιοι θεωρούν ρομαντικό ένα emoticon.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Pasxalina,
    Το Radio One ήταν μέσα στο πρόγραμμα. Αλλά όι πολλά συχνά. Νομίζω οι σταθμοί που άκουα τότε εν υπάρχουν πλέον:))

    Και να σημειώσω ότι συμφωνώ 100% με την Αχάπαρη. "¨Αλλά εν πιο disturbing που οι μιτσιοι θεωρούν ρομαντικό ένα emoticon."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. το πρόβλημαν είναι ότι η τεχνολογία επιτρέπει σου να είσαι πιο ανεύθυνος νομίζω

    π.χ., έθελες κάποιον, εβούρας να τον έβρεις, έσπαζες πώς να του μιλήσεις, αναγκάζεσουν να δράσεις, να εκτεθείς, να αναλάβεις ευθύνες

    τωρά με έναν sms εκαθάρισες (βλέπε χωρισμοί μέσω sms), μπορεί να είσαι με άλλον τζαι να στέλλεις love-sms του επίσημου δεσμού σου κλπ...

    άρα στην ερώτηση σου: αν η τεχνολογία είναι μεγάλο μέρος του έρωτα, χωρίς να υπάρχει σοβαρός λόγος (π.χ. γεωγραφική απόσταση), τότε νομίζω η τεχνολογία βάζει τον έρωτα σε άλλη βάση, πιο ψεύτικη

    Υ.Γ. αγαπούμε ROXETTE!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μoonlights, ναι σε έτσι περίπτωση εν πρακτικό, αφού εν για σκοπούς ενημέρωσης!
    Αχαπαρέξ, αφού το ρικ2 θεωρείται ότι βάλλει trash τζείνη την ώρα!!
    Αππωμένη, γιατί κόρη, είσαι πιο μεγάλη μου; Εκτός κι αν εννοείς κανένα Ράδιο Σούπερ:)
    Neerie, το ότι στέλλει ο κόσμος SMS κατά λάθος που το βάλεις; Εν σου έτυχε ποτέ να πιάσεις μήνυμα με σεξουαλικές προτάσεις που δεν απευθύνετουν σε σένα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η τεχνολογία απλά επιταχύνει τα πράγματα. Τώρα, αν σου βγει η γκόμενα σκάρτη, δεν θα είσαι 50 χρονών και δεν θα μπορείς να φτιάξεις τη ζωή σου. Θα είσαι 30. Και θα μπορείς να ξαναπέσεις στο παιχνίδι για το round 2, πιο νωρίς!

    Ο ρομαντισμός υπάρχει και σήμερα. Κάποιοι φυλάνε τα γράμματα, εγώ ξέρω κόσμο που δεν σβήνει τα "αγαπημένα" sms του. Δηλαδή, το ίδιο πράγμα σε άλλη μορφή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Θυμάμαι και εγώ τότε που άκουγα το Spending my time.. και ονοιροπολούσα. Δέν είχα ούτε εγώ τηλέφωνο στο δωμάτιο μου. Το άκουγα μέσα στο αυτοκινητάκι μου (κλασικό του 1962) όταν ήμουνα 18 ετών και πήγαινα να πάρω την αδελφή μου απο τα ιδιαίτερα, τις βροχερές νύχτες του χειμώνα. Έβρεχε και περίμενα στο αυτοκινητούδιν μου και άκουγα συνεχώς Roxette.

    Τα βράδια όταν ξάπλωνα άκουγα πάλι το Spending my time και περίμενα πότε θα την ξανάβλεπα... ααχ... good old times with out the μπλάντυ technology!

    ΑπάντησηΔιαγραφή