Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010

ΗΛΕΚΤΡΟΛΥΣΗ

Σήμερα ήρθε για πρώτη φορά στο σπίτι μου ο υδραυλικός. Ανακαλύψαμε ότι ο λόγος που δεν λειτουργούσε το πλυντήριο μου (αφού πέρασε ο ηλεκτρολόγος χθες και το εξέτασε και το πλυντήριο ήταν εντάξει - 30 Ευρώ) ήταν επειδή δεν υπήρχε νερό με πίεση και ήθελε άλλαγμα το "ρουπινέττον του νερού". Η διάγνωση ήταν: "Ηλεκτρόλυση". (see pic)


-Τι σημαίνει κύριε Υδραυλικίδη μου ηλεκτρόλυση?
- Είναι άμμαν οι χάλκινες σωλήνες ενώνονται με μέταλλο γαλβανιζέ. Αυτά τα δύο μέταλλα δεν παντρεύονται και προκαλούν ηλεκτρόλυση. Παλιά ο κόσμος εν έξερε αλλά τωρά με την τεχνολογίαν δεν τα κάμνουν πλέον έτσι.
-Ααααα! κατάλαβα! (αχμ)
- Είσαι παντρεμένη;
- Όχι, είμαι λίγο πιο καθυστερημένη από τους άλλους..
- Όχι, δεν σημαίνει ότι είσαι καθυστερημένη! Ο καθένας πρέπει να ζει όπως νιώθει ευτυχισμένος!
[μετά ακολούθησαν διάφορα παραδείγματα από τις προσωπικές ζωές των πελατών του. Αυτό διήρκησε γύρω στα 20 λεπτά]
- Δεν υπάρχει άνθρωπος στον κόσμο που να θέλει σύντροφο και να μην τον βρίσκει.
- Συμφωνώ απολύτως κύριε Υδραυλικίδη μου. Να πάεις στο καλό
- 40 Ευρώ
- Ορίστε

Χαλάλιν του. Λύθηκε επιτέλους και το πρόβλημα της ηλεκτρόλυσης.


3 σχόλια:

  1. ηλεκτρολυση; έχει σχέση με τη φωτόλυση;

    όλοι οι άντρες χρεώνουν οι ευλοημένοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν είναι τέλειο που ο κάθε πονεμένος είναι έτοιμος πάντα να σου κάμει ΤΗΝ ψυχανάλυση για την ζωή σου? ελπίχω τουλάχιστον να λύθηκε το πρόβλημα... (με το πλυντήριο!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ριτσού νομίζω εν έχει καμία σχέση αλλά για να καταλάβεις την ασχετοσύνη μου κι εγώ αυτό σκέφτηκα μόλις άκουσα τη λέξη. (Αφού μεγαλώσαμε στη γενιά των αισθητικών!:))
    Ελεγκού, κόρη μου ναι. Αφού αν του έδινα λίγο παραπάνω σχοινί ήταν να μου βρει και γκόμενο :) Το πλυντήριο είναι πόμπα και μόλις διορθώθηκε έβαλα 6 συνεχόμενα πλυντήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή