Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

Δώστε μου ένα λόγο!

Δώστε μου ένα λόγο γιατί να τηρώ τη νομοθεσία! Δώστε μου έναν καλόν λόγον γιατί να οδηγώ με ασφάλεια, να μεν κλέφκω να μεν σκοτώνω ρε παλιάνθρωποι!

Αν οδηγώ αύριο λιώμα στο μεθύσι και χτυπήσω κάποιου αυτοκινήτου, εννά έρτετε εσείς που την κυβέρνηση να το σάσετε, ή εν εσείς που θα τιμωρηθείτε αν σκοτώσω εγώ άνθρωπο;;;; Εγώ γιατί να υποστώ τις συνέπειες των ακατανόμαστων πράξεων σας;

Δεν θέλω να σκέφτομαι καν τι περνούν τούτα τα πλάσματα τωρά, δεν έχω λόγια!

Θα φανεί σύντομα τι θα στοιχίσει σε όλους μας ....

ΟΞΩ!

8 σχόλια:

  1. Dustuxws tha mas stoixisei apisteuta para polla h m....a pou tous dernei. Se kapoious orismenous dustuxws tha tous stoixizei sunaisthimatika gia to upoloipo ths zwhs tous.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άσε το τι θα στοιχίσει σε όλους μας. Σε τζείνους θα στοιχίσει τίποτε; Θκυο παραιτήσεις τζαι εν εντάξει ούλλα. Έννα κάμουν έρευνα λαλεί. Γιάννης κερνά, Γιάννης πίνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εν θα τους στοιχίσει τίποτε! Αγγούρκα. Τουλάχιστον εξεσηκώθηκε ο κόσμος και εν έμεινε σπίτι του όπως άλλες φορές, πέρκει αγχωθούσιν λλίον τα καθάρματα. Τον καιρό που εβολέφκουνταν στις θέσεις ήταν καλά, εν εσκεφτήκαν ποτέ τις συνέπειες του να βάλλεις άχρηστους στην εξουσία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για να αναλάβεις την ευθύνη των πράξεων σου, πρέπει να έχεις και μια αξιοπρέπεια.. Λλίη τσίππα τέλοσπαντων.

    Ε ποιος την έχασε τζι εν να την έβρουν τούτοι;;;;

    (Εμμ.. Γεια εντωμεταξύ, καλώς ήβρα το ιστολόγιο σου :) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου Μικρέ Χείμαρρε! Καλωσόρισες! Ναι, Όλοι οι πολιτικοί μας έχουν έλλειψη αξιοπρέπειας, αλλιώς δεν θα έπρατταν και να αποφάσιζαν χωρίς ίχνος συνείδησης όπως κάνουν τώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σου εσύ! Είπα να κλείσω λίγο το στόμα μου γιατί είχα αρχίσει να παρεκτρέπομαι :) Σε παρακολουθώ όμως ;)

    Π (δεν μπορώ να κάνω λογκίν)

    ΑπάντησηΔιαγραφή