Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010

Περί αϋπνίας το ανάγνωσμα

Έχω δυο νύχτες να κοιμηθώ και σήμερα πήγα δουλειά. Δεν κοιμήθηκα, όχι επειδή γιόρταζα τα Χριστούγεννα, αλλά επειδή δεν με έπαιρνε ο ύπνος.

Από παλαιότερες εμπειρίες, έπρεπε να θυμάμαι ότι δεν κυκλοφοράμε άυπνοι στους δρόμους....Το ξέχασα... Φρόντισε να μου το θυμίσει όμως μία αξιοπρεπέστατη Κύπρια οδηγός που μου έπαιζε την πουρού (συνεχόμενα, κυπριακά, γαϊδουρινά) επειδή στένεψε ο δρόμος στα φώτα του Κύκκου που κάνουν έργα, και έπρεπε αναγκαστικά να μπω μπροστά της. Μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου (που μόλις πρόλαβα να μπω μπροστά της χωρίς να μου χτυπήσει, αφού δεν με άφηνε) ακούω τον εαυτό μου με βροντερή φωνή να λέει "Μα είσαι παλαβή κόρη μου;;;;" και γύρισα και την κοίταξα. Αυτή πάγωσε. Κι εγώ, περήφανα και ακάθεκτα προχώρησα στο δρόμο μου.

Τώρα εκτός από ταπεινά και ντροπιασμένα, νιώθω και σκατά. Διότι κακολογώ όλους τους "χώρκατους" που βρίζουν μες το δρόμο και δεν ξέρουν τι θα πει καλή συμπεριφορά. Νομίζω είναι η 2η ή 3η φορά που ξεσπώ στο δρόμο στα χρονικά της αψεγάδιαστης οδήγησής μου.

Αχ θεέ, κάνε να μην έρθει κανένας άλλος στο δρόμο μου σήμερα...Λαλείς να σύρω κανένα κουρί στο γραφείο το απόγευμα;




11 σχόλια:

  1. Πέ μου σε ήντα δρόμους κυκλοφοράς να ξέρω να τους αποφύγω...εν τζαι ξέρεις καμιά φορά πόθθεν εννα σου έρτει! χαχαχα

    Χρόνια πολλά κορού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι απλά αδύνατον να κυκλοφορείς στους δρόμους της κύπρου χωρίς να βρίζεις. Απλώς εσύ έπρεπε να φτάσεις στο αμήν για να το κάμεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα αλήθκεια;; Η 2η ή η 3η φορά μόνο;;; Ουάου, Ρισπέκτ!! Εγώ σχεδόν κάθε μέρα (εκτός τωρά που εν γιορτές τζαι εν ούλλοι με άδειες) θα τα βάλω με κάποιον στο δρόμο, αν όχι το πρωί, το μεσημέρι σίγουρα! Ακόμα κι άμα είμαι σε φάση αναισθησίας τζαι εν με πολλοκόφτει, την κουβέντα μου θα την πω τζι ας την ακούσω μόνο εγώ... (blush):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Invicte, κοίταξε, κέντρο Λευκωσίας και προάστεια. Αλλά πλέον δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα. Ήρτα σπίτι και σε λίγο θα πάω για ύπνο:) Χρόνια πολλά χρυσέ μου
    Ποστ, ξέρεις την κατάσταση, εν χρειάζεται περαιτέρω σχόλιο...
    Εόλικα+Όλσεν, διευκρίνιση: με κλειστά τα τζάμια βρίζω ασταμάτητα (άτε να με δει κανένας που το καθρεφτούι που σχηματίζω λέξεις με τα χείλη μου π.χ. μαλάκα, ηλίθια, τη ράτσα σου κλπ.) Αλλά μεγαλοφώνως και με ανοιχτά παράθυρα το αποφεύγω... έτυχε μου να παίξω πουρού πολλά νευριασμένα σε μιαν απαράδεχτη οδηγό και τελικά ήταν συνάδελφος μου....(η οποία είχε και μερική απώλεια ακοής) και τότε ήθελα να ανοίξει η γη να με καταπιεί....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ε φιλούι! Εγιώνη εξύπνησα εψές κατά τες 3 τσιε είμαι όξυπνος που τότες! Πίντα! Έν με έπαιρνε ο ύπνος. Ε φαρανgήστει ο Μορφέας. Έν με έπιανε. Εσκεύτουμουν διάφορα για να με πάρει ο ύπνος αλλά τίποτις. Ε βαρέθηκα τσιε εσυκώστηκα κατα τες 07:30'. Πόσους γυρούς να δώκο μέστο κρεβάτι. Εν ετshοιμούμουν με τίποτες. Άτε να δούμε πόψε τι θα γίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα γιατί αυπνίες? 'Έσιεις μωρό ?
    Άγχος? Ερωτευμένη? Έφαες βαρετά?

    Τέσπα , πρέπει να εκοιμήθηκες καλά ψες αφού λείπεις από εδώ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κκουλλά μου δεν έχω μωρό, δεν είμαι ερωτευμένη, υποσυνείδητο άγχος έχω μόνιμα νομίζω, δεν έφαα τίποτα, ούτε καν πεινούσα (από τα παράξενα)...Εψές έκλεισα τα μάτια μου και μόλις τα άνοιξα ήταν πρωί!! :)

    Ζενίιιιιιιιιθ ξέρεις ότι συνήθως δεν παρεκτρέπομαι :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρε Μισταρκούι μου μα αποφεύγεις με πε μου;;; Πού είσαι γιε μου; Έσιει θκυο μήνες που σε γυρεύκω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βρε Πασχαλίνα μου!? Τι μου λαλείς τωρά? Χα?
    Που με γυρέυκεις σιόρ? Έπεψες μου ημέηλ τσιε έν απάντησα? όξα πιάνεις με στο κουαλητό τσιε έν απαντώ? Στο σταθερό μεν με πιάνεις τα ευλοημένα. Αφού ξέρεις είμαι πανταχού παρών.

    Στο BB Messenger? Εχτές απάντηα σου. Αλλά μετά πλήρη σιγή! ε χάτες τα ευλοημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή