Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

Procrastination


Παράκληση προς τον εαυτό μου:

Σε παρακαλώ σταμάτα να συγυρίζεις, σταμάτα να διαβάζεις μπλογκς, σταμάτα να διαβάζεις εφημερίδες, μην τολμήσεις να ξεκινήσεις εκείνο το βιβλίο, σταμάτα να παίζεις κιθάρα, σταμάτα να ονειροπολείς και κυρίως σταμάτα να καπνίζεις ωσάν να ήσουν θανατοποινίτης και κάτσε να θκιαβάσεις. Κύριε ελέησον πιον μαζί σου, πάντα πρέπει να σε νταντεύκουμε κόρη μου; (With schizophrenia you are never alone....έννεν η Ωραία Ελένη που έγραφε κάτι για πολλούς εαυτούς;) Τόσων χρονών γυναίκα πάντα πρέπει να τα αφήνεις ούλλα τελευταία στιγμή;;;;

Ουφφφφφ.....Βαρκούμαι ρε γαμώτο.....Λαλείς να αφήσω τον Πασχάλη έξω να παίξουμε λλίο;


9 σχόλια:

  1. i could have written that myself! ouf.ti na kamoume, etsi eimaste, as to apodextoyme kai na mhn mas enoxlei. kouklow o pasxalhs kouklos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άρεσε μου που έκαμες και διάγνωση: procrastination. Ποια που τες θκυο την έκαμεν; Η Πασχαλίνα που εν θκιαβάζει ή η Πασχαλίνα που νταντεύκει; Μπράβο της τζείνης που την έκαμεν. Η άλλη να κάτσει να θκιαβάσει... Βοήθα την και εσύ λλίο pls.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρίτσα εν μια τεράστια χνουδωτή μπάλα:)
    Defiance όλες μας το κατέχουμε το άθλημα! Τελικά κάτι έκαμα και εκτονώθηκε και ο Πασχάλης :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "σταμάτα να θκιαβάζεις μπλόγκς"
    "σταμάτα να ονειροπολείς"
    "κάτσε να θκιαβάσεις"

    προς στιγμή ενόμισα ότι ήταν δικό μου το ποστ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρε λαλείς να ανοίξουμε κανένα σύνδεσμο για τα δικαιώματα των τεμπερχαναδων μπλόγκερς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΑαααα! Μεν μιλάς για τέθκοια πράματα τζιαι εν σαν να ακούω τον εαυτό μου! Προχτές έκατσα να θκιαβάσω τζιαι ήβρα 35 δικαιολογίες για να σηκωστώ. Λαλείς να έχω ADD?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σας κοπέλια. Είμαι ένας άνεργος καλαμαράς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς τον Κωστή. Γιατί δεν έρχεσαι Κύπρο που σφίζουμε από προσοδοφόρες θέσεις εργασίας;;; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πασχαλίναααααααααααααα!! Πού εχάθηκες κόρη; Τελικά έκατσες να δουλέψεις ή όι; :Ρ
    Λοιπόν αναμένω για περαιτέρω
    :)))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή