Τετάρτη 3 Αυγούστου 2011

Αχ τι ωραία

Χαίρομαι που δεν χρησιμοποίησα καθόλου αυτοκίνητο σήμερα (εκτός για τη δουλειά). Σημείωση: Μένω κοντά στο προεδρικό. Βγήκα έξω, ήπια τα κρασιά μου, περπάτησα και μέχρι το επόμενο μπαρ. Και πήρα και τους φίλους μου μαζί. Χωρίς πεζοδρόμια (δεν υπάρχουν στο δρόμο μου), με τους psycho-οδηγούς, με τη σούπερ υγρασία και χωρίς να φυσάει καθόλου.

Μίλησα και με ένα συγκοινωνιολόγο που μου είπε να μην χαίρομαι για τους ποδηλατόδρομους γιατί δεν θα γίνουν τελικά. Όχι όλοι και όχι φέτος τουλάχιστον. Μειώθηκε τελικά ο προϋπολογισμός. Σώπα... Και τα άλλα δημόσια έργα που θα γίνονταν φέτος αναβλήθηκαν.

Κι αυτά είναι μόνο η αρχή...

Τέλοσπάντων. Θα βγαίνω με το ποδήλατο στον κύριο δρόμο και θα παρακαλώ να μεν με τσιλλίσουν...

Όι άππαρον

3 σχόλια:

  1. Γόρασε κράνος ποδηλασίας, φωσφορούχο γελέκκο τζιαι ούλλα τα υπόλοιπα προστατευτικά.

    Εννοείται ότι εν θα σμίξεις τα κρασιά με την ποδηλασία.

    Ούτε για πλάκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έχεις τ'ονειρόοοοοο σου το ποδηλατόοοοοο σου!
    εννα με παίρνεις πας τα τιμόνια ποννα'ρτω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. takeiteasy, χχαχαχα! Τωρά που το λαλείς εν εδοκίμασα να οδηγήσω ποδήλατο μεθυσμένη, αλλά αν το έκαμνα θα ήμουν κάπως έτσι: http://www.youtube.com/watch?v=9jWY4RYu-M4

    post: ουφ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή